E-mail: info@tvojekancelar.cz | Tel.: +420 778 527 275
Příhlásit se nebo registrovat

Celkem zboží:0 ks

Celkem s DPH: 0 Kč

Zobrazit košík
Vyhledat Kontakty Košík

Jak nás hodnotíte?

Neregistrovaný zákazník

17.12. 2024 12:50

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

Velmi rychlé dodání, všechno v naprostém pořádku, spokojenost s nákupem.

Neregistrovaný zákazník

12.12. 2024 11:39

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

Rychlé dodáni

Neregistrovaný zákazník

3.12. 2024 15:52

Celkové hodnocení
  • dodací lhůta
  • kvalita přepravy
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

Přijeli včas, kontakt na řidiče Toptrans byl užitečný při určení doby příjezdu.

Tvojekancelar.cz

Nabízíme široký sortiment, a to více jak 7000 produktů pro vybavení kanceláří. Nabídku neustále rozšiřujeme a aktualizujeme. Chceme být partnerem pro každou firmu či fyzickou osobu, jenž se chce zbavit starostí s vybavením kanceláří a spotřebního materiálu. Chceme být pro Vás hlavně partnerem, na kterého se můžete spolehnout.

 

Způsob objednání zboží

Objednávat zboží můžete některým z následujících způsobů:

- telefonicky na lince +420 778 527 275

- emailem na: info@tvojekancelar.cz

- prostřednictvím e-shopu: www.tvojekancelar.cz

- poštou na adrese: NODE MORAVA s.r.o., Nákladní 3179/1, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

 

Platba za zboží

Můžete si vybrat jednu z následujících možností:

- platba hotově, při převzetí zboží na provozovně v Bohumíně,

- platba předem zálohovou fakturou,

- platba na dobírku hotově při předání zboží (možnost při odeslání zboží přez kurýrní službu PPL i platby platební kartou přez platební terminál),

- platba na fakturu po dodání zboží (podléhá předem schválení).

 

Při platbě předem zálohovou fakturou, Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet.

Platby na fakturu se lhůtou splatnosti zpravidla 10 dnů (není-li dohodnutno jinak) jsou realizovány po posouzení kredibility pro každého jednotlivého zákazníka. O přidělení Vašeho kreditu Vás budeme informovat ihned po zpracování Vaší objednávky. Platby na fakturu automaticky poskytujeme dlouhodobě prověřeným klientům a institucím, jejichž zřizovatelem je stát.

Zpracování objednávky

Vaši objednávku po přijetí ihned zpracujeme a e-mailem Vám zašleme potvrzení objednávky včetně dodacích termínů.

 

Termín dodání zboží

Každou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme včetně dodacího termínu. 95 % produktů skladem připravených ihned k odeslání.


Je-li dostupnost produktu: Skladem - ihned k odeslání, můžete zboží očekávat obratem po jeho objednání (zpravidla do 1-2 pracovních dnů), potvrzení objednávky a poukázání částky na naš účet (popř. zvolením Dobírky).

V případě nedostupnosti zboží, které je obvykle skladem, je možnost provedení závazné Rezervace zboží. V okamžiku, kdy máme z výroby potvzren termín dodání zboží na náš sklad, je doplněno datum, kdy bude zboží skladem.

Pokud si nejste jisti anebo na zboží spěcháte informujte se na naší telefonní lince +420 778 527 275 nebo e-mailem na info@tvojekancelar.cz, kdy bude zboží skladem. Rádi Vám také pomůžeme vybrat vhodnou alternativu, kterou Vám můžeme dodat ihned.

 

Doprava zboží zdarma

Náklady na dopravu zboží jsou již zahrnuty v ceně zboží. Tato situace platí pouze v případě, že je zboží objednáno v předem určené cenové hladině (1000 Kč s DPH). O této skutečnosti jste informování vždy předemviz niže v detailu produktu:


Nepřesáhne-li hodnota objednaného zboží hranici 1000 Kč s DPH, bude k zásilce účtováno přepravné 80 Kč s DPH / balík pro ČR,  nebo 170 Kč s DPH / balík pro SK. V případě platby předem nebo na fakturu se splatností není účtováno doběrečné.

Některé skladové položky jsou na externích skladech našich dodavatelů připraveny k okamžitému odeslání. Jelikož se jedná o externí sklad, tak v závislosti na zvoleném typu produktu může být hranice pro dopravu zdarma posunuta až na hranici 3025 Kč včetně DPH. V případě kombinování s jinými produkty může být však opět snížena. Vše je nastaveno systémově tak, aby byla cena dopravy vždy co nejnižší, případně zdarma, je-li to možné.

 

Způsob dodání zboží

Vaše zásilka bude doručena spediční službou PPL, DPD, FOFR nebo TOPTRANS (dorpavce je určen podle charakteru zásilky) na adresu, kterou si zvolíte. Doručení probíhá v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. O speciálních požadavcích na dopravu např. v určitém čase apod. nás prosím informujte. Konkrétní přepravce je vždy z naší strany vybrán v závislosti na charakteru a povaze zásilky tak, aby její následné doručení k Vám bylo pokud možno bez zbytečných průtahů a případných komplikací. Objednávající tedy nemá možnost volby konkrétního přepravce.

Záruky

Záruka na zboží je u tvojekancelar.cz 24 měsíců, případně více, dle charakteru zboží, netýká se pouze spotřebního materiálu. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat! O konkrétní délce záruční lhůty jste vždy informování u jednotlivého produktu.

Vrácení a výměna zboží

Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení.

Servis a reklamace

V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši linku +420 778 527 275 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese info@tvojekancelar.cz.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Tým spolupracovníků tvojekancelar.cz